Preskočiť na hlavný obsah

Advent 2016


Ahojte :D :D
Vítam vás všetkých u nového článku z projektu Advent 2016. Dnes je 12.decembra a do Vianoc nám chýba presne 12 dní.Včera nám na našich adventných venčekoch horeli už 3 sviečky. Neuveriteľné ako to rýchlo letí ani sa nenazdáme a zachvíľu sú už Vianoce.K Vianociam je aj tento náš projekt tak sa mu poďme naplno venovať:
Dnes sa budeme konečne venovať knihe s vianočnou tematikou a to je kniha s názvom Vianočné hodiny od spisovateľky Kat Martinovej.Mňa kniha zaujala svojím obalom a opisom , ktorý sa podľa mňa hodí k Vianociam a určite by mohla potešiť niekoho , kto rovnako ako knihy zbožňuje aj Vianoce.Ak chcete vedieť o čom táto kniha je tak tu vám prinášam opis zkopírovaný tentokrát z Buxu :
Teddy Sparks mal na Vianoce len osem rokov. Bol veľmi malý na to, aby chápal zmätok, ktorý okolo neho nastal v malom michiganskom mestečku Dreyerville. Nevedel ešte oceniť zázrak, akým v skutočnosti tie Vianoce boli.
Uvedomoval si jedine to, že chce kúpiť nádherné viktoriánske hodiny vo výklade Tremontových starožitností ako darček pre svoju starkú Lottie Sparksovú, ktorá sa zúfalo usilovala nájsť mu domov, prv ako sa z neho stane sirota.
Teddy netušil, že pri snahe získať hodiny stretne Sylviu Wintersovú a Joea Dixona, kedysi zaľúbený pár, ktorý sa túži preniesť cez minulosť. Nevedel, že sa spriatelí so susedmi Floydom a Doris Culverovcami, dvoma ľuďmi usilujúcimi sa vzkriesiť svoje dávno mŕtve manželstvo. Netušil, že títo ľudia mu naplnia Vianoce čarom a nádejou, že láska jeho priateľov mu zmení život a on navždy zmení ich svet.

Chcela som vám tu dať odkazy odkiaľ by ste si ju mohli objednať ale bohužiaľ je všade vypredaná.No tak týmto pádom sa už budem s vami lučiť dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a , že sa nezabudnete pozrieť opäť na blog zajtra a spoločne s blogom si vychutnávať pomaly sa blížiace vianočné chvíle. Zatiaľ sa majte pekne teším sa na vás zase zajtra.
Poznámka: ak budete hľadať článok Kam zmizla tak sa vám budem musieť ospravedlniť pretože tento článok som nechtiac včera vymazala a neviem to obnoviť takže dúfam, že vám to nebude vadiť a , že na blog budete aj naďalej chodiť.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr