Preskočiť na hlavný obsah

Vrahyňa proti impériu + Nástroje smrteľníkov - špeciálne časti

Ahojte :D :D
Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na 4 knihy. Na Vrahyňu proti impériu od Sarah J. Maas, je to posledná poviedka k Trónu zo skla, ďalej na Kto je kto v Tieňosvete, Kódex Tieňolovcov a Magnus Bane - Zápisky Veľkobosoráka od Cassandry Clare. Rozhodla som sa ,že tieto knihy zhrniem do jednej recenzie a ku každej tej knihe to bude aj kratšie, je to aj z dôvodu ,že to nie sú klasické knihy ale len také bonusovky ku klasickým sériam. 

Vrahyňa proti impériu (4. poviedka k sérii Trón zo skla)
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 120
Väzba : brožovaná
Rozmer : 110×165 mm
Vekové odporúčanie : 15+
Cena : 3,55 € (v Martinuse)
Objednávajte tu.
Po náročnom výcviku sa Celaena Sardothien dožila dňa, kedy je skutočne najobávanejšou nájomnou vrahyňou Eriley. Hrou osudu má dokonca všetko, po čom kedy túžila – miesto, ktorá volá domovom, Sama po boku a slobodu, teda aspoň jej zdanie. Úplnú slobodu získa, až keď sa podujme na ešte jednu nebezpečnú úlohu. Sláva jej ale stúpa do hlavy a zabúda, že keď už má to po čom túžila, veľmi ľahko môže o niečo prísť... alebo rovno aj o všetko.
...
Vrahyňa proti impériu je štvrtá poviedka k sérii Trón zo skla. Posledný kúsok skládačky k odhaleniu Aelininiej minulosti z čias ,keď bývala Celaenou Sardothien, z čias ešte pred Endovierom. Mne sa páčili všetky poviedky, bola to radosť čítať. Sarah J. Maas ako vždy nesklamala. Odporúčam prečítať všetky poviedky aj celú sériu Trónu zo skla. Každý milovník fantasy, sci-fi a YA literatúry si musí toto prečítať. Odporúčam. 

Nástroje smrteľníkov - špeciálne časti
Kto je kto v Tieňosvete
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 216
Väzba : pevná
Rozmer :  1152×235 mm
Vekové odporúčanie : 15+
Cena : 12,30 € (v Martinuse)
Objednávajte tu.
Krátke medailóniky hrdinov zo sérií Nástroje smrteľníkovPekelné strojePríbehy z Tieňoloveckej akadémie, a dokonca aj zo sérií Posledné hodiny a Tajomná temnota sú len doplnkom úžasných farebných portrétov, ktorých autorkou je Cassandra Jean – autorka všetkých oficiálnych fanartov k Tieňoloveckej ságe. 
...
Táto kniha obsahuje obrázky a popis postáv z celej Tieňoloveckej ságy od Cassandry Clare. Táto kniha je príjemná, oddychová a pre každého fanúšika Tieňolovcov ako stvorená. Je krásne ilustrovaná. Veľmi sa mi páčila. Určite odporúčam. 

Kódex Tieňolovcov
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 280
Väzba :  pevná s prebalom
Rozmer : 145×230 mm
Vekové odporúčanie : 15+
Cena : 12,30 €
Objednávajte tu.
Je to príručka pre každého bud. Tieňolovca. A nám čitateľom pomáha ešte lepšie sa vžiť do Tieňosveta. V knihe sa môžeme dozvedieť všetko o výcviku Tieňolovcov, dejinách Tieňosveta, démonoch, Dolnosveťanoch. Proste o všetkom čo do tohto sveta patrí. Kniha sa mi páčila,zaujala ma. Bolo to zaujímavé čítanie. pekne ilustrované a super prepracované a aj obálka je perfektná. Opäť odporúčam.

Magnus Bane - Zápisky Veľkobosoráka 
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 448
Väzba : pevná s prebalom
Rozmer : 145×230 mm
Vekové odporúčanie : 15+
Cena : 14,20 €
Objednávajte tu.
Neopakovateľná príležitosť pre fanúšikov sérií Nástroje smrteľníkov a Pekelné stroje nazrieť do tajomného života Magnusa Banea. V tejto jedinečnej knihe vám prinášame jedenásť príbehov, ktoré poodhaľujú rúško tajomstva, čo zahmlieva štyristoročný život obľúbeného veľkobosoráka Brooklynu. Magnus Bane to nemá v živote ľahké, pretože pre bosoráka sú na prvom mieste vždy problémy iných. Jeho život je dlhý, rad jeho mileniek a milencov ešte dlhší. No Magnus má dar, ako byť v pravý čas na správnom - alebo aj nesprávnom - mieste. Francúzska revolúcia, prohibícia v Amerike alebo prvá veľká bitka medzi Valentinom a Tieňolovcami je len zlomok z toho, čo Magnus prežil na vlastnej koži. Za štyristo rokov sa toho nazbieralo toľko, že mu to nikto nikdy neuverí. A týchto jedenásť poviedok... Magnus pravdepodobne preklína toho, kto ich vypustil do sveta.
...
Kniha ma nesmierne bavila. Magnus Bane je fantastická postava, mám ju rada. A čas strávený s ňou v tejto knihe som si veľmi užívala. Toto je skvelá kniha. Magnusa si proste nejde neobľúbiť. Najviac som sa nasmiala na konci knihy ,ktorý zaberal odkazovú schránku Magnusa Banea. Mňa osobne kniha potešila a chytila. Nemám jej čo vytknúť.
.....
Tak toto je z dnešnej recenzie všetko dúfam ,že ste s ňou spokojní. Teším sa na vás opäť nabudúce. Dovtedy sa majte pekne. Ahojte :D :D
Martina Karasová, Milujeme knihy





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr