Preskočiť na hlavný obsah

Book Haul - september 2017

Ahojte :D :D
Moji milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás Book Haul za mesiac september. V septembri sa moja knižnica rozrástla o krásnych 11 titulov. Minulý mesiac bol čitateľsky najúspešnejší v mojom živote. 

Ako prvú som prečítala kratučkú poviedku k sérii Trón zo skla s názvom Vrahyňa proti impériu od Sarah J. Maas. Prečítala som ju za deň. Čakala som na ňu dosť dlho a keď som ju konečne mala v rukách oplývala som šťastím ,že si ju konečne môžem prečítať. Čítala sa mi veľmi dobre. Vôbec ma nesklamala. 

Spolu s Vrahyňou proti impériu som si objednala aj knihy Kto je kto v Tieňosvete a Kódex Tieňolovcov. Jednu knihu som prečítala za deň, druhú za 2. Obidve mi urobili radosť. Prvá kniha bola krásne ilustrovaná a doplnená opisom o postavách z celej Tieňoloveckej ságy od Cassandry Clare. Bolo to príjemné a oddychové čítanie. Druhá kniha je napísaná ako príručka pre začínajúceho Tieňolovca. Je to zaujímavé čítanie, čitateľ si takto dokáže rozvinúť znalosti o fantastickom svete Tieňolovcov z pera Cassandry Clare. Obe ma potešili a nesklamali. 






















Spolu s týmito kniha mi prišla ešte jedna kniha a to Magnus Bane - Zápisky Veľkobosoráka ,na ktorú som sa tešila aj z toho dôvodu ,pretože som si túto postavu Magnus Banea veľmi zamilovala. A zabávala som sa pri nej počas čítania Nástrojov smrteľníkov aj Pekelných strojov. A v tejto knihe to nebolo inak. Niektoré Magnusove výroky ma veľmi pobavili. Knihu som si užívala a bavila mňa. Mám z nej pozitívne pocity.

Z ďalšej várky kníh ,ktoré som si minulý mesiac objednala som prečítala ako  prvú úžasnú knihu v českom jazyku Ledová krev od Elly Blake. Kniha ma nadchla. Ľahko sa mi čítala. Veľmi sa teším aj na druhý diel ,ktorý by mal výjsť niekedy do polky budúceho roku. Kniha sa už prekladá. Hneď ako som sa to dozvedela ma to veľmi potešilo. Krátko potom ako som knihu prečítala som na Facebooku napísala vydavateľstvu CooBoo či sa plánuje preklad druhého dielu. Keď mi napísali ,že áno veľmi som sa potešila. Možno ,že tí ,ktorí čítali prvý diel a páčil sa im, táto správa tiež poteší. Preto som sa s vami rozhodla o ňu podeliť.

Na narodeniny ma obdarovali knihou Caraval ,ktorá ma veľmi potešila. Prečítala som ju za deň. Nevedela som sa od nej odtrhnúť. Je skvelá. Vôbec by som nepovedala ,že bude až taká dobrá. Milo ma prekvapila a potešila.

Potom sa dopracovala k českému vydaniu druhého dielu s názvom Plamen v temnotě zo série Iskra v popole ,na ktoré som veľmi dlho čakala a veľmi ma potešilo ,keď som si knihu konečne mohla prečítať. Celý čas ,keď som bola v škole som sa nemohla dočkať času ,keď prídem domov a budem môcť pokračovať v čítaní. Skvelá kniha s úžasným vývojom. Už sa teším na tretí diel. 

Ako ďalšiu knihu som prečítala Sníh nebo popel od Sary Raasch ,ktorá ma príjemne potešila. Dobre sa mi čítala a taktiež ma potešila. Dúfam ,že druhý a tretí diel ma nesklamú. Ku knihe som sa rada vracala a mám z nej veľkú radosť.

Ako ďalšiu knihu som prečítala Falošný bozk od Mary E. Pearson ,ktorý mi urobil najväčšiu radosť zo všetkých prečítaných kníh. Veľmi ma táto kniha potešila. Aj obalom aj obsahom. Príjemne sa čítala. Nevedela som sa od nej odtrhnúť. A veľmi som sa pri nej zabavila aj nasmiala. Kniha mala rozprávkový nádych ,ktorým si ma získala. A už teraz sa teším ako malé dieťa na druhý diel ,ktorý dúfam výjde čím skôr.

Predposledná kniha ,ktorú som čítala je od Maggie Stiefvater. A je to druhý diel z Havranieho cyklusu s názvom Zlodeji snov. Táto kniha bola pre mňa však aj sklamaním. Očakávala som od nej viac. Zdalo sa mi ,že oproti druhému dielu tomu chýba viacej akcie a napätia. Kniha sa mi čítala dobre ale občas som sa pri nej nudila. Čo mi je ľúto. Dúfam ,že tretí diel bude lepší.

Ako poslednú knihu ,ktorá mi hneď po Falošnom bozku urobila veľkú radosť je Šťastne až naveky od Kiery Cass. Je to zbierka poviedok k sérii Selekcia ,ku ktorej ste sa pred nedávnom mohli dočkať aj recenzie. Mne sa kniha čítala veľmi príjemne a veľa krát mi vykúzlila úsmev na tvári. Pri nej som sa opäť naladila na nôtu Selekcie a dostala obrovskú chuť na rereading a to hlavne prvých 3 dielov. Čítala som ju pred spaním a tak som si mohla spríjemniť večer a aj svoje sny.

Tak toto je už z dnešného Book Haulu všetko. Teším sa na vás opäť pri ďalšom. Pri fotení fotiek som sa  dosť zapotila pretože sa mi tie knihy neustále posúvali a každú chvíľu som mala pocit ,že sa mi zosypú. Dúfam ,že sa vám páčia. Ako vidíte mala som celkom úrodné čitateľské obdobie. A čo vy ? Aký bol váš september ? Ako ste začali najlepšie obdobie knihomoľov vy ? Kľudne sa mi môžete zdôveriť v komentároch. Ja sa s vami už lúčim. Prajem vám pekný deň. Vidíme sa pri ďalšom článku, dovtedy sa majte pekne. Ahojte :D :D
Martina Karasová, Milujeme knihy













Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició