Preskočiť na hlavný obsah

WRAP UP - február 2018


Ahojte, 
milí knihomoli, vítam vás pri novom oneskorenom WRAP UPe za mesiac február. Minulý mesiac som si dala rereading knihy Dvůr mlhy a hněvu a podarilo sa mi prečítať aj šesť nových kníh. Dohromady som teda prečítala sedem kníh. Čo sa týka žánrov tak som čítala romantické New Adult, romantickú YA, YA dystopiu a YA fantasy knihy. Toto sú oni:

1. Končí sa to nami (Colleen Hoover) - 5/5(RECENZIA TU)
Pekný  a zároveň smutný príbeh o silnej mladej žene, ktorá toho v živote zažila dosť veľa. Končí sa to nami je pútavý a silný príbeh, od ktorého som sa nevedela odtrhnúť. Knihu som prečítala za jeden deň a vyvolala vo mne veľa emócii. Štýl písania autorky je skvelý. Jednoducho kniha, ktorá stojí za prečítanie.


2. Na lovu (Meagan Spooner) - 4⭐/5⭐ (RECENZIA TU)
Na tento retelling, ktorý je na Krásku a zviera, som sa tešila dlho. Kniha sa čítala príjemne a opantala ma svojím čarom. No nebola to zas kniha, od ktorej by som sa nemohla odtrhnúť, príbeh bol jednoduchší, ale čítal sa ľahko. Kniha na mňa pôsobila rozprávkovo a prostredie, ktoré sa ponášalo na Rusko vďaka tomu, že tam boli prvky aj z Vtáka Ohniváka, sa mi veľmi páčilo. 


3. Odvrátená tvár lásky (Colleen Hoover) - 5⭐/5⭐ (RECENZIA TU)
Ďalšia skvelá kniha od Colleen Hoover. Táto sa mi dokonca páčila viac ako Končí sa to nami. Horúce a vášnivé časti knihy boli prerušované chladnejšími, no za to zaujímavými a (občas) peknými momentmi z minulosti. Túto knihu som opäť prečítala za jeden deň, pretože som sa nevedela od nej odtrhnúť. Veľmi ma zaujímalo ako sa celý príbeh skončí. Podľa mňa Odvrátená tvár lásky stojí za prečítanie. 


4. Replika (Lauren Oliver) - 2,5⭐/5⭐(RECENZIA TU)
No táto kniha bola pre mňa zo všetkých kníh, ktoré som minulý mesiac prečítala najväčším sklamaním. Príbeh nebol pre mňa nejako záživný. Koniec mi prišiel dosť slabý a vyskytlo sa tu veľmi veľa klišé. Do druhého dielu sa už možno nepustím.


5. Víš, že tě miluju? (Estelle Maskame) - 5/5(RECENZIA TU)
Toto bol príjemný príbeh, vďaka ktorému som mala aspoň na chvíľu pocit, že je leto. Tento príbeh je ako stvorený na čítanie niekde pri mori. Kniha sa čítala príjemne a ľahko. Rada som sa ku nej vracala a zanechala vo mne pozitívne dojmy. Ďalší diel si niekedy v budúcnosti určite rada prečítam. 


6. Čtenářka (Traci Chee) - 3,5/5(RECENZIA TU)
Kniha ma zaujala svojím zaujímavým námetom zo sveta, kde knihy sú niečím výnimočným a nezvyčajným. Graficky je spracovaná skvelo. Vyskytlo sa tu zopár zašifrovaných odkazov, ktoré ma bavilo lúštiť a hľadať. Kniha sa mi páčila, ale koniec bol slabší ako by som očakávala a určite by sa tu dalo doladiť zopár ďalších vecí. Čtenářka sa mi čítala ťažšie, ale bolo to zaujímavé čítanie. Som rada, že som si knihu prečítala, do ďalšieho dielu by som išla, ale táto kniha určite nepatrí medzi knihy, z ktorých by som spadla na zadok. 


7. Dvůr mlhy a hněvu (Sarah J. Maas) - rereading 
Sarah J. Maas to je záruka kvality. Kniha bola pre mňa úžasná rovnako, ako keď som ju čítala prvýkrát. Bavila ma, nasmiala som sa, hnevala a mala chuť plakať. Koniec bol úžasný  a neviem sa dočkať tretieho dielu, ktorý v češtine síce už vyšiel minulý týždeň, ale si ešte musím chvíľku počkať kým mi príde domov. Tento druhý diel bude vychádzať aj konečne u nás na Slovensku pod názvom Na dvore z hmly a besu, malo by to byť 21.6.2018. 


Tak toto sú všetky knihy, ktoré som ja prečítala minulý mesiac. Čo ste čítali vy? Čo vás najviac zaujalo? Čítali ste už niektorú z kníh, ktoré som spomínala vyššie? Môžete písať dole do komentárov. 

Ja sa s vami už lúčim. Teším sa na vás opäť pri novom článku. Zatiaľ sa majte pekne. :D

PS: BOOK HAULy už pridávať nebudem. Budem písať už len WRAP UPy. 

Martina Karasová, Milujeme knihy

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició