Preskočiť na hlavný obsah

Diabolik

Ahojte :D :D
Milí čitatelia, vítam vás pri novej recenzii na Diabolika ,ktorý  vyšiel vo vydavateľstve  Fragment 5.10.2017. Knihu som pred nedávnom  prečítala a chcela som sa s vami podeliť o svoj názor. 

Názov knihy : Diabolik
Originálny názov : The Diabolic
Autor : S.J. Kincaid
Jazyk : český
Séria : Diabolik
Diel v poradí : prvý
Vydavateľstvo : Fragment
Počet strán : 376
Rozmer : 145×205 mm
Väzba : pevná s prebalom
Vekové odporúčanie : 15+
✩✩✩
Vypadá jako člověk, ale není člověk. Je nemilosrdná, je neporazitelná, je oddaná. Jmenuje se Nemesis a je diabolik. Bytost, jejíž existence má jediný smysl: zabíjet či zemřít pro tu, jejíž život má ochraňovat: Sidonii – dceru galaktického senátora… Nemesis a Sidonie jsou spolu od malička a jsou na sebe napojené jako sestry. Když se Sidoniin otec přidá na stranu rebelů a je Imperátorem žíznícím po moci prohlášen za kacíře, přichází odplata. Sidonie je povolána na galaktický dvůr jako rukojmí. Její přítomnost má zajistit senátorovu poslušnost a držet ho tak v šachu. Je jisté, že Sidonii hrozí smrt a proto existuje jen jediná možnost: Nemesis se musí stát Sidonií a odjet na dvůr místo ní. Nemesis, stroj na zabíjení bez emocí a schopnosti citu, se ocitá uprostřed politických intrik a úskoků. Musí hrát roli člověka, kterým ale není. Nesmí dát najevo, kým vlastně je. Jenže nepokoje v různých částech Impéria nepřestávají. Imperátor nemíní tolerovat neposlušnost a tak je čas zapojit do hry své rukojmí…
✩✩✩
Diabolici sú bytosti ,ktoré vypadajú ako ľudia ale nie sú to ľudia. Nedokážu prejavovať city. Od mala sú vychovávaní ako zabijaci. Človeka dokážu milovať len vtedy ak si s ním v detstve vytvoria väzbu. A aj tá väzba je doktormi umelo vytvorená. Keď však už k niekomu takúto väzbu majú sú odhodlaní toho človeka chrániť aj za cenu vlastného života a každého kto by sa len krivo na ich majiteľa pozrel by boli schopní zabiť. Hl. hrdinka Nemesis je taktiež diabolik a je pripútaná k Sidonii, dcére galaktického senátora ,ktorý je považovaný za zradcu impéria. Sidónia je povolaná na galaktický dvor. No namiesto nej je odhodlaná na dvor zavítať Nemesis ,ktorá je pripravená ochrániť Sidóniu aj za cenu vlastného života. A tak sa Nemesis ocitá na dvore pretkanom intrigami, tajomstvami a zradami. Nemesis ,ktorá nepociťuje žiadne city v postavení Sidónie musí predstierať ,že ich má. Na dvore spozná veľa ľudí. Získa nepriateľov ale aj priateľov. Aj keď si myslí ,že je nemožné aby hocijaký diabolik cítil k ľuďom nejaké city okrem tých ,ktoré pociťuje k svojmu pánovi vďaka vyššie spomínanej väzbe. Zistí ,že je ale schopná cítiť. Začne pociťovať city aj k niekomu inému ako k Sidónii ,ktorá pre ňu znamená celý svet. Pre Sidóniu by urobila všetko na svete. Keď však stretne ešte niekoho iného ,všetko sa v živote Nemesis zmení. 
✩✩✩
Do knihy som sa začítala hneď od začiatku. Svet ,ktorý autorka vytvorila v Diabolikovi sa mi veľmi zapáčil. Sci-fi nečítam často ale vždy mám radosť ,keď sa k nejakému z nich dostanem. Postavy som si veľmi obľúbila a to hlavne Nemesis ale aj iné postavy (Sidóniu, Tyrusa a Neveni). Veľmi sa mi páčilo sledovať Nemesis na ceste za poznávaním citov. Na Nemesis sa mi hlavne páčilo ,že by tých na ,ktorých jej záleží alebo začalo záležať ochránila za každú cenu. Štýl písania autorky sa mi páčil. Páčilo sa mi ako bol príbeh emotívne precítený. Vraj by mal byť aj druhý a tretí diel zo série. Ak by sa tak stalo ,určite by som neváhala a prečítala si ich. Oslovila ma aj obálka ,ktorá sa k obsahu knihy podľa mňa náramne hodí. Je pekná aj s prebalom aj bez prebalu. Knihu rozhodne odporúčam každému milovníkovi sci-fi a YA žánrov. Je to skvelá kniha. Zatiaľ najlepšie sci-fi aké som čítala.
✰✰✰
Hodnotenie :

Odporúčam : ÁNO
Cena : 11,59€
Objednať môžete tu.
✰✰✰
Z dnešnej recenzie to je všetko. Prajem vám všetkým krásne prežitie vianočných sviatkov v kruhu svojich najbližších. Čítal už niekto z vás túto knihu ? Ak áno páčila sa vám ? Môžete dať vedieť dolu do  komentárov. Teším sa na vás opäť nabudúce. Dovtedy sa majte pekne. Ahojte :D :D


Martina Karasová, Milujeme knihy





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició