Preskočiť na hlavný obsah

Pasažérka

Ahojte :D :D
Ľudkovia moji, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na Pasažérku od Alexandry Bracken. Knihu som si zakúpila ešte v októbri ale dočítať sa mi ju podarilo až teraz. Knihu som čítala dlhšie ale nebolo to kvôli kvalite knihy ale kvôli tomu ,že som mala čitateľskú krízu. Už je ale zažehnaná. Stretli ste sa už niekedy s niečím takým ? Môžete napísať dolu do komentárov. Ale teraz poďme ku knihe. 



Názov knihy : Pasažérka
Originálny názov : Passenger
Autor : Alexandra Bracken
Jazyk : český
Séria : Pasažérka
Diel v poradí : prvý
Nasledujúc diel : Cestovatelka
Vydavateľstvo : CooBoo
Počet strán : 408
Rozmer : 145×205 mm
Väzba : pevná s prebalom
Vekové odporúčanie : 14+
...
Ztratila vše, co znala a milovala… Etta se proto vydává do neznámé země, kde se seznámí s Nicholasem, který uniká z dosahu mocného rodu v Koloniích. Navíc jí začnou pronásledovat agenti usilující o její život. Etta tak zjistí, že zdědila zvláštní schopnosti, o kterých nikdy neslyšela. Aby ochránila své tajemství i svůj život, bude muset cestovat nejen mnoho mil od domova, ale i do minulosti… Nepřátelské rody se ale nevzdávají a chtějí její moc!

                                                                                  ...
Etta Spencer, je hl. hrdinkou tohto príbehu. Etta všetok svoj čas venuje hudbe. Obetovala pre ňu celý svoj spoločenský život. Žije sama so  svojou matkou. Matka ju však nie vždy obklopuje citmi. Vynahradzuje jej to Alice, Ettina učiteľka hudby a veľmi dobrá kamarátka jej mamy. Ettu čaká vystúpenie ,na ktoré dlho čakala. Bude vystupovať v múzeu pred veľkým publikom. Stane sa však niečo nečakané. Niečo ,čo zmení jej život. Na koncerte spozná tajomné dievča, Sophiu. V jednu chvíľu je Etta na koncerte a v ďalšiu chvíľu je na lodi zvanej Ardent v 18. storočí (ak ma pamäť neklame), kde ju odvlečie Sophia (cestovateľka v čase). Tam sa spozná s Nicholasom Carterom (ďalším cestovateľom) ,s ktorým si hneď padnú do oka a bude ich spájať silné puto. Nicholas je aj námorníkom ,ktorý pracuje na tej lodi avšak má aj úlohu dopraviť Ettu a Sophiu do New Yorku za Sophiiným dedom Cyrusom Ironwoodom (veľmi silným a nebezpečným cestovateľom) ,ktorý okrem Etty uniesol aj jej mamu. Na ceste za ním sa Etta dozvie koľko vecí pred ňou jej matka celý život tajila. Dozvie sa ,že dokáže aj ona cestovať v čase. A tento dar bude musieť využiť na dobrodružnej ceste storočiami aby priniesla Cyrusovi ,to po čom tak dlho túži aby zachránila svoju matku a ešte jednu milovanú osobu. Ak tak neurobí môže ich stratiť navždy. Avšak, dozvie sa informácie ,ktoré ju postavia do zložitej situácie. Zistí ,že ten predmet ,ktorý tak zúfalo Cyrus potrebuje, mu nemôže dať inak to bude znamenať katastrofu v celej histórii ale aj prítomnosti a budúcnosti celého ľudstva. Hudbu ,ktorú tak predtým dávala na prvé miesto zrazu stráca v jej živote význam. Teraz bojuje o svoju budúcnosť, životy svojich milovaných, objavuje samu seba a nachádza lásku svojho života. Je to samozrejme Nicholas. Bohužiaľ láska medzi nimi sa zdá nemožná pretože ich rozdeľuje osa času. Ako sa tento príbeh bude ďalej vyvíjať sa môže dozvedieť jedine v tomto cestovateľskom diele od Alexandry Bracken.

...
Na to ,že som túto knihu čítala skoro 2 týždne. Tak bola úžasná. Konečne kniha bez milostného trojuholníka. Dej nabitý tajomstvami, napätím, dobrodružstvami, láskou a nebezpečenstvom. Občas sa mi pri čítaní zrýchlil dych a rozbúchalo srdce. Kým som sa do deja dostala mi to trvalo asi nejakých 100 stránok ale potom to už bolo super. Postavy sa mi páčili. Najviac Etta, Nicholas a Hasan (Ettin bratranec). Pri čítaní som sa niekoľkokrát zasmiala. Veľmi sa mi páčilo to cestovanie. Kniha je napísaná veľmi príjemne. Kniha má na pomer strán málo kapitol. Ale dá sa to prehliadnuť. Myslím si ,že keď sa do knihy začítate a páči sa vám ,tak to prestanete vnímať. Bože a ten koniec knihy... Nutne potrebujem druhý diel. Obálka knihy je neskutočne krásna. Pre tú obálku som si knihu zakúpila v češtine a nie v slovenčine. A aj kvôli druhému dielu ,pretože ten je bezkonkurenčne krajší v češtine. Celkovo by som vám knihu určite doporučila. Ja keď som sa do knihy začítala ,tak som sa už od nej ani nechcela pohnúť kým ju nebudem mať dočítanú. Bolo to príjemné čítanie.

...
Hodnotenie :
Odporúčam ? : ÁNO
Cena : 11,39 € (v Martinuse)
Objednávajte tu.
...
Tak toto je z dnešného článku všetko. Dúfam ,že sa vám páčil. Čítal už niekto z vás túto knihu alebo sa chystáte ? Pokiaľ áno ,tak ako sa vám páčila ? Tento týždeň môžete očakávať aj Book Haul za október. Chcela by som ho vydať v stredu. Zatiaľ sa majte pekne. Teším sa na vás nabudúce. Ahojte :D :D













































Komentáre

Girl with a book napísal(a)…
Hm, teraz si tu knihu na 100% kúpim. Ďakujem ♥. Úžasna recenzia ^^. @book_with_nana ← z ig ♥
Martina Karasová napísal(a)…
Super.❤To ma teší.😘 Nie je za čo a aj ja ďakujem. 😍

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició