Preskočiť na hlavný obsah

Book Haul - Júl 2017

Book Haul

Ahojte :D :D 
Moji milí čitatelia a milovníci kníh, všetkých by som vás chcela prvý-krát privítať pri novom článku z rubriky Book Haul. Minulý týždeň sa nám skončil júl ,čo znamená ,že je konečne čas na Book Haul. Prvú polovicu prázdnin máme už za sebou a ja sa chcem s vami spoločne podeliť o nové knižné zážitky, ktoré mi priniesol minulý mesiac . Z čitateľského zoznamu, ktorý som uverejnila na blogu sa mi podarilo zakúpiť a prečítať 4 knihy + 2 knihy som si zakúpila navyše (Mechanický princ, Mechanická princezná-tie na zozname neboli). Takže dohromady sa mi podarilo zakúpiť a prečítať 6 kníh a vyprázdniť peňaženku o 67,04 € ,čo je dosť ale tak tie príbehy stáli za to. Rozosmiali, takmer rozplakali, občas rozhnevali ale každá tá emócia mala niečo do seba. 



Začiatkom mesiaca sa moja knižnica rozrástla hneď o 4 tituly, ktoré som si zakúpila podľa zoznamu :
Jednou z nich, ktorú som prečítala hneď ako prvú je kniha Havraní chlapci od Maggie Stiefvater. Zo začiatku ma až tak nebavila ale nakoniec mi prirástla k srdcu a obľúbila som si ju a už sa neviem dočkať druhého dielu s názvom Zlodeji snov, ktorý by mal výjsť 30.09.2017.  Recenzia ⇛ nájdete ju tu.

Ďalšou členkou mojej rodiny sa stala Siréna od Kiery Cass ,na ktorú som si brúsila zuby už dlhšiu dobu a konečne sa mi ju podarilo a prečítať. Táto kniha je fakt krásna, zalaskovaná. Je to pohodové dielo, ktoré sa ľahko číta, ma krásny obal aj obsah. Sirénu som prečítala hneď ako druhú. Recenzia ⇛ tu. 

Tak ku koncu mesiaca som sa odhodlala čítať knihu Mechanický anjel od Cassandry Clare ,ktorá mi aj spríjemnila cestu na kúpalisko. Veľmi si ma získala až tak ,že som sa odhodlala zakúpiť si jej sestry ,ktoré neboli na Čitateľskom zozname a vôbec neľutujem. Pekelné stroje sa stali pre mňa najlepšou sériou zo všetkých čo som doteraz čítala. Úplne krásny príbeh ,či už o láske ,priateľstve, zradách, intrigách, vernosti. Kniha bola tajomná napínavá a odľahčená humorom + skvelé postavy, ktoré deju dodali grády a na výnimočnosti. Jednoducho top príbeh, top séria ,čo kniha to lepší príbeh a zaujímavejšie zvraty. Mechanického princa a Mechanickú princeznú som ťahala 2 dni cez posledný júlový víkend. Musím vám povedať ,že toto boli  najlepšie vyhodené peniaze a strávený čas zatiaľ za môj život, ktorý som venovala tejto sérii. Jednoducho milujem, milujem, milujem Pekelné stroje. A v budúcnosti sa k tejto sérii ešte určite vrátim.

Čo som si taktiež na tejto sérii veľmi obľúbila boli útržky z poézie a výroky z diel od iných autorov.Celá príjemná atmoška knihy navnadila čitateľa hneď na prvý pohľad aj svojím obalom, ktorý je fakt pekný a výnimočný. Najviac som si užívala Mechanického princa a Mechanickú princeznú. 

Recenzia ⇛ tu .

A posledná kniha ,ktorú som minulý mesiac prečítala je Polnočná dáma od Cassie Clare , s ktorou som uzatvárala mesiac júl. Nebola pre mňa taká významná ako Mechanický anjel, Mechanický princ alebo Mechanická princezná zo série Pekelné stroje ale získala si ma svojím novodobým čarom. Zo začiatku mi trvalo kým som sa navodila na nôtu ale neskôr ma to chytilo a netrpezlivo som prechádzala stranu za stranou v napätí čo sa bude ďalej diať. Ani pri jednom z diel od Cassie Clare som absolútne nevedela odhadnúť dej, nemala som tucha ,čo sa bude ďalej diať. Čo knihu ešte viac ztajemní a dodá jej na výnimočnosti ,čo som si veľmi vážila aj na Polnočnej dáme a teším sa už na druhý diel, ktorý by mal výjsť 30.06.2018 ,takže to si  ešte nejakú dobu počkám. Kniha má krásny obal, zaujímavé postavy, akčne nabitý dej, nebezpečná dobrodružstvá a tajomstvá ,ktoré sa postupne odhaľujú. Je to jednoducho skvelý tieňolovecký príbeh. Recenzia ⇛ tu.

Toto je z dnešného Book Haulu všetko dúfam ,že sa vám páčil. O mesiac sa môžete tešiť na ďalší. V najbližšej dobe pridám nový Čitateľský zoznam, asi v piatok. Čítali ste už niektorú z týchto kníh aj vy ? Ak áno dajte mi vedieť váš názor do komentárov. No ja sa s vami už lúčim, užite si krásny slnečný deň. Teším sa na vás opäť nabudúce. Dovtedy sa majte pekne. Ahojte  :D :D 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició