Recenzie

Ahojte :D :D
Vítam vás všetkých u novej recenzie ku knihe s názvom Koruna . Koruna je piaty a posledný diel zo série Selekcia . A ak sa o nej chcete dozvedieť viac tak určite pokračujte v čítaní článku. Nebudem zdržovať , poďme na to :

Koruna
Názov knihy : Koruna
Originálny názov : The Crown
Autor : Kiera Cass
Diel v poradí : piaty
Vydavateľstvo: Cooboo
Počet strán : 280
Rozmery :  145×205 mm
Väzba :  pevná s prebalom
Rok vydania :  2017
Vekové odporúčania :  12+
Opis : Keď sa Eadlyn stala prvou princeznou v dejinách Illey, vôbec nepredpokladala, že by sa v Selekcii mohla zaľúbiť do niektorého z tridsiatich piatich uchádzačov o svoju ruku. Prvé týždne len odpočítavala dni, aby mohla konečne poslať všetkých účastníkov Selekcie domov. Udalosti v paláci sa však zvrtli, postavenie Eadlyn sa výrazne zmenilo a ona si uvedomila, že asi predsa len nechce zostať sama.
Moje okomentovanie príbehu : Eadlyn Schreavová v tejto knihe nájde svoju osudovú lásku a stane sa silnejšou a milšou . Stane sa kráľovnou ale kto bude stáť po jej boku ? S týmto si nevedela dlho rady ale neskôr si uvedomila pre koho jej srdce bije a bez koho už ďalej nemôže a nevládze žiť.
Moje odporúčanie a dojmy : Na túto knihe som čakala veľmi dlho asi vyše pol roka. Ale čakanie sa vyplatilo . Tento diel bol veľmi pekným zakončením celej série Selekcie. Autorka opäť nesklamala a opäť napísala jednu neskutočnú knihu. Tento posledný diel ma celkom dojal . Túto knihu som od prvej strany nedokázala prestať čítať . Zhltla som ju za 1 deň . Bola naozaj úžasná rovnako ako celá séria. Rozhodne odporúčam pokiaľ ste milovníci sci-fi a romantiky tak myslím ,že toto by mohlo byť niečo pre vás.
Zakúpiť si ju môžete tu : http://www.martinus.sk/?uItem=239167
Knižný trailer :
Hodnotenie :
Toto je už na dnes z dnešnej recenzie všetko. Ďalšia recenzia bude ku knihe Zárezy smrti , ktorú mám v pláne vám tu pridať niekedy na budúci týždeň . Dúfam ,že sa vám tá dnešná recenzia páčila a ak budete chcieť tak kľudne môžete napísať váš názor do komentára , veľmi rada si ho potom prečítam. Tak ja sa už s vami lúčim a teším sa náv zas nabudúce. Dovtedy sa majte pekne a užite si naplno krásny zvyšok tohto víkendu.