Preskočiť na hlavný obsah

Zlodeji snov

Ahojte :D :D
Milí knihomoli, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás novú recenziu na knihu Zlodeji snov od Maggie Stiefvater vydanej vydavateľstvom Slovart 6. septembra 2017. Cez víkend som ju dočítala a dnes sa s vami chcem podeliť o emócie ,ktoré vo mne táto kniha zanechala. 


Názov knihy : Zlodeji snov
Originálny názov : The Dream Thieves
Autor : Maggie Stiefvater
Jazyk : slovenský
Séria : Havraní cyklus
Diel v poradí : druhý
Nasledujúci diel : Lily Blue, Blue Lily
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 414
Rozmer : 130×200 mm
Väzba : brožovaná
Vekové odporúčanie : 13+
♥♥♥
Neuveriteľne talentovaná Maggie Stiefvater dokázala opäť nemožné – vytvorila očarujúci svet, v ktorom realitu skresľujú nadprirodzené prvky.Spoznajte nočné mory, čo ožívajú, neodolateľného nájomného vraha a podľahnite zakázanej láske v druhom pokračovaní najlepšej paranormálnej tetralógie, ktorej prvý diel Havraní chlapci ohúril aj slovenských čitateľov. Po každom spoločne strávenom dni je pre Blue ťažšie a ťažšie, aby sa do Ganseyho nezaľúbila. No uvedomuje si, že jediný bozk, by mohol okamžite ukončiť jeho život. Havraní chlapci spolu s Blue pokračujú na vlastnú päsť v pátraní po stratenom waleskom kráľovi Glendowerovi. Vpred ich ženie aj Ronanova schopnosť privádzať veci zo snov do tohto sveta. No zahrávať sa so snami je nebezpečné a Blue s havraními chlapcami nie sú jediní, ktorí túžia po splnení svojich snov.
♥♥♥
Blue spolu s jej kamarátmi Havraními chlapcami (Ganseym, Adamom, Ronanom, Noahom) pátrajú po Waleskom kráľovi Glendowerovi. Zažívajú rôzne dobrodružstvá a nebezpečenstvá. Jeden z ich party Ronan, má moc vyťahovať predmety zo snov ,ktorá sa im občas zíde. Všetci si prechádzajú rôznymi krízami. Adam oživil siločiaru ale musel sa preto obetovať...Medzi ním a Blue sa to začne komplikovať. Blue si uvedomí ,že k nemu nič necíti ale to už bude neskoro uvedomiť si ,že má konať ,tak aby mu neublížila. So svojimi citmi však nemôže nič urobiť. Aj keď nechce ,tak jej srdce si už získal Gansey ,s ktorým však nikdy nebude môcť byť. Jemu je predurčené umrieť a jej ,že ak pobozká lásku svojho života ,tak ju ten bozk zabije. Na scéne sa objaví aj nová postava.  A to je Sivý muž, nájomný vrah ,ktorý si začne postupne získavať srdce Blueinej mamy Maury. Do Henrietty prišiel aby našiel Greywaren. Myslel si ,že je to predmet ale zistí ,že je to človek. Na našich hrdinov čaká veľa prekážok ,s ktorým sa musia vysporiadať. Ako sa im to podarí ? To sa dozviete jedine v knihe Zlodeji snov.
♥♥♥ 
Na túto knižku som sa celkom tešila. Kniha sa mi páčila, čítala sa dobre ale zároveň ma trocha sklamala ak by som ju mala porovnať s prvým dielom. Občas ma totižto nudila a niekedy som sa nevedela zorientovať v deji. Určite bol prvý diel pre mňa zaujímavejší aj viacej napínavejší. Možno ,že niekto so mnou nebude tento názor zdieľať. Ale to je vec názoru. Očakávala som niečo viac. Ale postavy sú rovnako super ako v prvom dieli. Vďaka nim má táto kniha nejakú šťavu. Veľmi som sa bavila na Ronanovi ,ktorý ma zabával svojimi štipľavými a možno by som povedala aj sarkastickými poznámkami. Tým ,ktorí čítali prvý diel by som doporučila aj tento druhý. Možno ,že vám sa bude tento druhý diel páčiť viac ako ten prvý. Mne to tak neprišlo ale niektoré scénky sa mi veľmi páčili. Trošku ma síce táto kniha sklamala ale na tretí diel sa aj tak teším. Určite som zvedavá ako sa to vyvinie. Kniha je za mňa dobrá. Ako oddychové čítanie sa super hodí. Kniha obsahuje tajomstvá, klamstvá, zaujímavé zvraty a dobrodružstvá. Milovníkov fantasy by mohla zaujať. Pokiaľ si však potrpíte na napínavé a akčné príbehy ,tak táto kniha a teda aj prvý diel nemusia byť moc pre vás ale pokiaľ by vám to nevadilo alebo naopak máte radšej niečo kľudnejšie ,tak odporúčam. A samozrejme tým ,ktorý čítali prvý diel taktiež odporúčam. 
♥♥♥
Hodnotenie : 

Odporúčam ? : Áno
Cena : 8,86 € (v Martinuse)
Objednávaje tu.
♥♥♥
Tak toto je z dnešnej recenzie všetko. Dúfam ,že sa vám páčila. Čítali ste už túto knihu alebo sa chystáte ? Ak ste čítali ,tak aký je váš názor ? Ste aj vy trošku sklamaný ako ja alebo naopak totálne nadšený ? Dajte mi vedieť dolu do komentárov. Teším sa na vás opäť pri nových článkoch. Dovtedy sa majte pekne. Prajem pekný víkend. Ahojte :D :D










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició