Preskočiť na hlavný obsah

Poušť v plamenech

Ahojte :D :D
Milí čitatelia, dnes máme konečne piatok a spolu s ním aj novú recenziu na knihu Poušť v plamenech ,ktorú 8.mája 2017 vydalo vydavateľstvo CooBoo. Kniha ma zaujala už dávnejšie ale dokopala som sa k nej až teraz. Prečítala som ju pred týždňom. No a dnes by som vám rada o nej niečo povedala. 

Názov knihy : Poušť v plamenech
Originálny názov : Rebel of the Sands
Autor : Alwyn Hamilton
Jazyk : český
Séria : Pistolnice Amání
Diel v poradí : prvý
Nasledujúci diel : Traitor to the Throne
Vydavateľstvo : CooBoo
Počet strán : 288
Rozmer : 130×200 mm
Väzba : brožovaná
Vekové odporúčanie : 12+
✥✥✥
Amání je neohrožená pistolnice a osud pouště jí leží v rukou. Pouštnímu národu země Mirádži vládnou smrtelníci, ale v divokých, holých pustinách se pořád potulují mystická stvoření z dávných pověstí a někde prý stále čarují i samotní džinové. Na městečku Prachov ale nic mystického ani magického není a Amání se už nemůže dočkat, až z něj zmizí. Jestli zde zůstane, jejím osudem je skončit „buď provdaná, nebo mrtvá“, takže se Amání hodlá z Prachova dostat za pomoci své ostré mušky. Když se na střelecké soutěži setká s Jinem, tajemným a neskutečně přitažlivým cizincem, usoudí, že našla ideální únikovou cestu. Ale za celé roky, kdy fantazírovala o útěku z domova, se jí určitě nesnilo, že odsud uteče před vražednou sultánovou armádou s uprchlíkem hledaným za velezradu na mytickém koni. A určitě nečekala, že se do toho uprchlíka zamiluje… nebo že jí mladík pomůže odhalit mocnou pravdu o tom, kdo Amání opravdu je.
✥✥✥
Hl. hrdinka príbehu Amání je dievčina žijúca v malom mestečku zvanom Prachov. Celé roky netúži po ničom inom ako odtiaľ vypadnúť. Táto túžba po úteku sa ešte znásobí po smrti jej matky ,ktorú popravia. Po smrti jej matky sa o ňu starajú teta Farrah a strýko Asíd. Vychovávajú ju ale lásku jej moc neprejavujú. Strýko Asíd chce Amání ako svoju ďalšiu ženu. Chce sa s ňou buď oženiť alebo ju oženiť za niekoho iného. To však Amání tvrdohlavo odmieta. Ženy to majú v tejto zemi ťažké, sú nerešpektované. Slovo žien nemá žiadnu hodnotu. S tým sa Amání nedokáže vyrovnať a je rozhodnutá sa nepodrobiť a rozhodovať o svojom živote sama. Ešte keď žila jej matka ,túžili spolu utiecť do mesta zvanom Izmán. O tom Amání sníva aj naďalej. Je rozhodnutá ,že už viac čakať nebude. Tak sa rozhodne konať a uskutočniť svoje sny. Je výborná pištoľníčka ,preto sa v noci vyparí z domu a utečie na jednu streleckú súťaž aby získala peniaze na útek. Tam stretne tajomného a okúzľujúceho cudzinca Jina. Vďaka nemu sa Amání dostane do vážnych problémov. Zrazu je prenasledovaná sultánovou armádou. To ju prinúti konať. A tak spolu s Jinom utečú z Prachova. Je odhodlaná dostať sa do Izmánu a nájsť tam maminu sestru a začať žiť nový život. To však neráta s udalosťami ,ktoré skomplikujú jej plány. Na úteku spolu s Jinom zažívajú rôzne dobrodružstvá. Amání a Jin sa zblížia a zamilujú sa do seba. Amání sa odhalí mnoho tajomstiev ,ktoré zmenia jej život. Ako bude pokračovať ďalej príbeh poštoľníčky Amání ? To sa dozviete jedine v tomto okúzľujúcom príbehu. 
✥✥✥
Do knihy som sa dostala krátko po otvorení knihy. Príbeh ma veľmi zaujal a očaril. Stránky mi ubiehali jedna radosť. Páči sa mi štýl akým je kniha napísaná. Je to príjemné čítanie. Kniha je plná zaujímavých zvratov, tajomstiev, dobrodružstiev, nebezpečenstiev, púšte, mágie a lásky ,ktorá samozrejme nemôže chýbať. Kniha je aj zábavná a akcie sa tu nájde tiež celkom dosť. Postavy mi sadli. Veľmi som si obľúbila hl. postavy Amání a Jina ,ktorých povahy som si zamilovala a niekoľkokrát ma pobavili ich výroky. Táto knižka je oddychová už z toho dôvodu ,že sa pri nej nasmejete. Musím vám povedať ,že niektoré výroky stáli fakt za to. Amání je drzá, neskrotná, odvážna a zábavná dievčina. Jin je tajomný, zábavný a príťažlivý bojovník ,ktorého si nejde nezamilovať. Ďalšie postavy ,ktoré som si zamilovala sú Šazád, Hála a Báhí. Prostredie bolo podľa mňa super prepracované. Námet knihy je veľmi zaujímavý. Kniha má krásnu obálku. Ale ,že fakt krásnu. Ja už sa neviem dočkať 2. dielu ,ktorý by mal výjsť 30.11.2017.  Knihu vám môžem len odporučiť. Odporúčam všetkým milovníkom fantasy literatúry. A ak máte radi knihy ,pri ktorých sa aj zasmejete a kde nechýba romantika ,tak toto je zaručene pre vás.
✥✥✥
Hodnotenie : 

Odporúčam ? : URČITE ÁNO
Cena : 11,39 € (v Martinuse)
Objednávajte tu.
✥✥✥
Tak toto je z dnešného článku všetko.Čítali ste už túto knihu ? Ak áno, sklamala vás alebo ohúrila ? Môj názor už poznáte. Aký je ten váš ? Dúfam ,že sa vám dnešný článok páčil. Teším sa na vás opäť pri ďalšom. Dovtedy sa majte pekne. Ahojte :D :D

Martina Karasová, Milujeme knihy












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr