Preskočiť na hlavný obsah

1. narodeniny blogu

 Ahojte :D :D
Moji milí čitatelia, dnes je špeciálny deň. Pre mňa aj pre tento blog. Dnes blog Milujeme knihy totižto oslavuje svoje prvé narodeniny. Presne 28.10.2017, pred rokom, som  sa rozhodla založiť si svoj vlastný blog. Knihy sú dôležitou súčasťou môjho života. Mám rada všetko čo sa ich týka. S výberom kníh mi vždy pomáhajú nejaké odporúčania. Rada si čítam recenzie rôznych blogerov alebo na Istagrame ,kde sa môžem pokochať aj krásnymi fotkami. A keďže mám toho prečítaného dosť a môj vzťah ku knihám  je zo dňa na deň silnejší ,sa u mňa pred rokom zrodila myšlienka podeliť sa o moje pocity, radosti a sklamania z kníh aj s ostatnými. Takto vznikol môj blog Milujeme knihy. Na blogu nájdete 93 príspevkov ,ktoré som doteraz vydala, počet zobrazení stránky je nad 2600 a blog má svojho prvého následovníka. Môžete sa k nemu pridať aj vy. Stačí kliknúť na sledovať pod nápisom Následníci ,ktorý nájdete na pravom bočnom paneli. Blog nájdete aj na rôznych sociálnych sieťach. Najviac sledovateľov má na Istagrame. Práve v tejto chvíli tam má blog 149 sledovateľov a 46 príspevkov. Zdieľam tam príspevky aj pod 2 hashtagmi : #milujemeknihy, #milovniciknih. Môžete ich používať aj vy. Mne to urobí obrovskú radosť a dozviem sa tak, aj koľko má blog čitateľov. Alebo aspoň približne. Všetky odkazy na profily máte na pravom bočnom paneli  pod názvom Follow us. 

Čo sa týka článkov, snažím sa stále nejako upravovať štýl písania aby vás čo najviac zaujal.  Ak sa so mnou podelíte o vaše rady a nápady na zlepšenie štýlu písania článkov alebo aké druhy článkov by ste tu chceli výdavať, budem len rada. Môžete mi písať aké typy článkov vám tu chýbajú ,čo by ste tu nové uvítali. Kľudne mi píšte dolu do komentárov alebo do správ na Instagrame alebo na Facebooku. Uvítam každú radu. Ale chcela by som vám oznámiť ,že by som rada na blog pridala aj nejaké tagy a chcela by som pred Vianocami, nejak počas adventu spraviť vianočnú súťaž. Čo na to hovoríte ? Táto myšlienka sa so mnou pohráva už dlhšiu dobu ,tak uvidíme. V tomto článku by som sa chcela poďakovať všetkým ,ktorí čítajú moje články, navštevujú môj blog a sledujú ho na na soc. sieťach. Dúfam ,že všetky čísla ,ktoré som vám tu dnes spomínala budú naďalej rásť a blog sa naďalej rozvíjať a keď, budem písať tento článok opäť o rok ,tak dúfam ,že sa budem rozplývať aj nad pravidelnými čitateľmi. Pevne verím ,že si blog získa vašu priazeň a ,že budeme aj naďalej spolu tvoriť jednu knižnú komunitu ,ktorá sa bude rozrastať. Ďakujem vám za chvíľu z vášho času. Toto je z dnešného článku všetko. Teším sa na vás opäť nabudúce, dovtedy sa majte pekne. Prajem vám príjemný začiatok prázdnin. Konečne  máme čas na knihy. Dúfam ,že ho aktívne využijete. Ahojte :D :D

Martina Karasová, Milujeme knihy



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició