Preskočiť na hlavný obsah

Navždy (Maya Sinay)

Milí knihomoli, 
vítam vás pri novej recenzii. Nájdu sa tu medzi vami romantické duše? Ak áno, tak dnešná recenzia je potom ako stvorená pre vás. Mne sa pred nedávnom dostala do rúk kniha Navždy, čo je prvý diel zo šesťdielnej Bielej romantickej série. Autorkou knihy je Slovenka Maya Sinay. V dnešnom článku sa dozviete ako sa mi kniha páčila a či by som ju odporučila aj niekomu inému. 
♥♥♥
Názov knihy: Navždy
Autor: Maya Sinay
Jazyk: slovenský
Séria: Biela romantická séria
Diel v poradí: prvý
Nasledujúci diel: Jedného dňa
Vydavateľstvo: Agromepa
Počet strán: 236
Väzba: pevná
Rok vydania: 2018
♥♥♥
Anotácia: Funny má svoj život pevne v rukách. Má basketbal, ktorý ju neskutočne baví, svoju rodinu, ktorá ju vo všetkom podporuje, priateľa Denisa, ktorý jej je taký blízky, akoby bol jej brat. Vyzerá ako boh Thor a vždy vie, čím ju príjemne prekvapiť. Napríklad lístkami na tenisový zápas jej obľúbeného tenisového šampióna. 
Môže jedna návšteva tenisového zápasu spôsobiť v živote zmenu? Zdanlivo nevinná príhoda spustí lavínu udalostí a Funny sa zrazu cíti nešťastná, opustená a bezradná. Jediné, čo ju môže dostať z beznádeje, je basketbal. A ešte láska. Na lásku nikdy nesmieme prestať veriť, pretože len ona všetko prekoná. Aj kilometre, tréningy, turnaje a bulvár. Pretože najlepšie na skutočných snoch je to, že ich nemusíte len snívať, ale môžete ich aj žiť.
♥♥♥
Na prvý pohľad kniha upúta krásnou a jemnou obálkou. Anotácia sľubuje príjemné a oddychové čítanie. Po prečítaní musím uznať, že to tak je. Dej je pútavý a s rýchlym spádom. Príbeh sa dosť týka športov a mne to napriek tomu, že nie som nadšenec športov vôbec neprekážalo. 

Hlavná hrdinka Funny mi bola veľmi sympatická a musím povedať, že autorka jej vybrala meno, ktoré ju úplne vystihuje. Funny je zábavná, citlivá, aj keď to nie vždy dáva najavo a trošku šialená, ale len pozitívnym spôsobom. 

Pri čítaní som sa smiala, plakala, ale aj hnevala. Prišla som si ako keby som bola na kolotoči emócií. Po prečítaní Krutej krásy som spadla do čitateľskej krízy, no táto kniha ma opäť z nej vytiahla. Prečítala som ju za jeden deň. Ak by bola kniha o niečo hrubšia, tak by mi to vôbec neprekážalo lebo príbeh bol fakt skvelý. Štýl písania autorky mi hneď sadol. Väčšinu času, ktorú som strávila pri čítaní som sa usmievala. Ak hľadáte nenáročné čítanie a máte  radi romantické príbehy, tak sa určite pusťte do tejto krásky. Ja si myslím, že táto kniha je ako stvorená na čítanie po náročnom dni. Trošku sa v nej vyskytlo aj klišé, no mne to nevadilo.  Pre mňa bola pohladením na duši. Na ďalšie knihy zo série sa veľmi teším a dúfam, že budú rovnako také dobré ako tento prvý. 
♥♥♥
Hodnotenie: 5⭐/5⭐
Odporúčam?: ÁNO  Komu?: milovníkom romantických príjemných, oddychových a sladkých príbehov
Cena: 11,90€
♥♥♥
Knihomoli, toto je z dnešnej recenzie všetko. Snáď sa vám páčila. Chystáte sa na túto knihu?  Ak ste ju už čítali, tak ako sa vám páčila?  Môžete písať dole do komentárov. Dúfam, že tu opäť zavítate. Prajem pekný víkend. 
Martina Karasová, Milujeme knihy

Za knihu aj s podpisom ďakujem autorke, ktorá mi ju poskytla na recenziu. 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició