Preskočiť na hlavný obsah

Advent 2016


Ahojte :D :D
Všetkých vás srdečne vítam u ďalšieho nového článku z projektu Advent 2016. Do Vianoc nám chýba ešte neuveriteľných 16 dní.
Všimli ste si ako neskutočne rýchlo ten čas letí ? Každý z nás sa už pomaly nevie dočkať kým nadíde ten nádherný čas Vianoc.Túto Nedeľu nám na adventnom venci zahorí už 3 . sviečka. A práve teraz je ten najvhodnejší čas stíšiť sa , byť na seba milí a udobriť sa s tými , ktorí vás hnevajú alebo ste mali s nimi nejaký spor , proste vyriešiť všetky naše problémy. Pretože Vianoce sú o tom pri sebe stáť , podporovať sa o láske a pokoji , ktoré by mali vládnuť v našich srdciach. A taktiež je potrebné vyhýbať sa stresom a nervozite , ktorá je cez Vianoce normálna. Na Vianoce nie je potrebné aby všetko bolo dokonalé ale aby sme boli s tými na , ktorých nám najviac záleží a spoločne oslávili tie najkrajšie sviatky v roku.Nuž ako viete k Vianociam neodmysliteľne patria aj darčeky a pokiaľ ešte stále neviete čo by ste si priali pod stromček alebo čo by ste kúpili niekomu z vašich blízkych skusím vám dnešným článkom trochu pomôcť a zároveň sa už začať naplno venovať našemu projektu.Takže poďme na to :
V dnešnom článku sa budeme venovať knihe s názvom Život jedna báseň napísaná rukou autorky Collen Hoover.Knihu som nečítala ale moja najlepšia kamarátka áno a veľmi sa jej páčila . Preto som sa rozhodla pridať ju do dnešného článku na jej odporučenie. Kniha mňa osobne obalom aj opisom celkom zaujala . Myslím si ,že by milovníka kníh a romantiky tiež zaujala.Tu vám prinášam opis tejto knihy:

Laykenini rodičia sa nevedeli dohodnúť: matka ju chcela pomenovať Layla podľa piesne Erica Claptona, otec navrhoval meno Kennedy podľa Kennedyovcov – hociktorého z nich. Kompromisom vzniklo meno Layken. Dnes už má dievča osemnásť, končí strednú školu a ocitne sa v novej životnej situácii: otec umrel a matka aj mladší brat potrebujú jej pomoc. Navonok pôsobí pokojne a vyrovnane, no v skutočnosti trpí a stráca nádej v budúcnosť.

Celá rodina sa z finančných dôvodov presťahuje na druhý koniec krajiny, do Michiganu. Tu sa Layken zoznámi s príťažlivým dvadsaťjedenročným susedom Willom s veľkou vášňou pre slam poetry, slamovanie. Aj on sa stará o mladšieho súrodenca. Veľmi skoro sa medzi nimi vytvorí mocné puto a Laykenin život odrazu dostáva novú iskru.

Po nádhernom prvom rande mladý pár čaká ohromujúce zistenie. Musia sa vyrovnať nielen so silami, ktoré ich k sebe priťahujú, ale najmä s tými, ktoré ich chcú od seba odtrhnúť. Ďalší úder nedá na seba dlho čakať, ale tentoraz sa Layken nemieni vzdať tak ľahko. A keď chýbajú obyčajné slová, svoje city možno najlepšie vyjadriť veršami...
V prípade záujmu vám tu nechám odkazy odkiaľ si budete môcť túto knihu zakúpiť:
No to je z dnešného článku všetko ja sa na záver s vami lúčim a dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a , že som vám trochu pomohla s výberom darčeka či už pre seba alebo niekoho z vašich blízkych. Teším sa na vás zas zajtra pri novom článku a užívajte si naplno so svojou rodinou tieto milé a tiché adventné chvíle.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr