Preskočiť na hlavný obsah

Dotyk anjela


Ahojte :D :D
Milí knihomoli, milé knihomoľky, vítam vás pri novom článku (novej recenzii). Dnes máme škaredý, upršaný deň ,tak si ho poďme spríjemniť novým článkom. Niektorí z vás dnešok trávite možno pod perinou , s knihou (ako ja) alebo s netom. Dnešok je akurát stvorený na sedenie doma v chalupe.Dnes vám chcem predstaviť knihu ,ktorú som čítala  minulý víkend a je to kniha od rakúskeho spisovateľa Thomasa Brezinu narodeného vo Viedni ,ktorý aktuálne žije a pracuje v Londýne. Thomas Brezina je od roku 1989 spisovateľom pre mládež, napísal viac ako 100 kníh ,ktoré boli preložené do 30 jazykov a dokonca v Číne sú jeho knihy už roky na prvých miestach v rebríčkoch najpredávanejších kníh. A dnes vám poviem svoju recenziu o jednej z jeho množstva kníh, o Dotyku anjela ,vydanej vydavateľstvom Fragment.

Dotyk anjela
Názov knihy : Dotyk anjela
Originálny názov : Amy Angel
Vydavateľstvo : Fragment
Rok vydania : 1.vydanie-2008, 2.vydanie-2014
Počet strán : 352
Rozmery : 145×210 mm
Väzba : brožovaná
Cena : 6,99 € (nájdete ale aj za 5,31 €)
Opis : Ten, kto nám ukáže zázraky, sa nám často javí ako anjel. Niekedy to možno aj je anjel – hoci má oblečené rifle a vyťahané tričko… Amy sa ničím neodlišuje od svojich rovesníčok. Jej najtajnejším želaním je získať podpis od svojho idola – speváka Matta M. Podarí sa jej dostať až do jeho bezprostrednej blízkosti, no toto stretnutie má katastrofálne následky. Krátko nato Matt vo svojom novom športovom aute havaruje a upadne do kómy. Môže za to Amy? Jej nudný život úplne vybočí zo zabehaných koľají. A zrazu sa niečo mihne v rohu jej izby…
Bližší obsah : Amy je mladé dievča, nespokojné so svojim vzhľadom. Je hanblivá a zamilovaná do speváka Matta alebo do predstavy o ňom. Matt je drzý, arogantný a zatrpknutý. Keď  životy Amy a Matta pretnú, dúfajú ,že sa viac krát nestretnú. Matt však krátko po ich stretnutí havaruje na aute a padne do kómy. Potom má čas 14 dní aby zbeleli jeho čierne krídla ,ktoré mu boli pridelené a to tak ,že bude vykonávať dobré skutky, pomôcť mu s tým môže len ten kto sa ho dotkol ako posledný. A to je hádajte kto ? Amy. Amy sa po jeho autonehode obviňovala z toho ,že za to môže ona a neskôr príde na to ,že nie. Amy Mattovi bude pomáhať aby robil dobré skutky a mohol sa tak vrátiť späť do svojho tela. Čo si však títo dvaja neuvedomujú je, aké puto sa medzi nimi časom vytvorilo a to ,že jeden druhého navzájom menia k lepšiemu a otvárajú si navzájom oči. Dostane sa Matt z kómy ? To zistíte jedine v tejto knihe.
Môj názor, odporúčanie : Táto kniha ma vtiahla do deja hneď od začiatku. Vôbec som nečakala ,že tá kniha bude taká dobrá. Pri jej čítaní som ani nevnímala čas vôkol seba , ani som nevnímala ,že je už pol 1 ráno ,keď mi chýbalo 50 strán do konca knihy. Priala by som si keby bol k nej aj 2.diel. Podľa mňa je táto kniha skvelá. Prečítala som ju za 2 dni ale keby som ju nezačala čítať neskoro ,tak by som ju prečítala aj za 1 deň. Rozhodne odporúčam milovníkom podobnej literatúry ale aj ostatným. Príde mi to ako new adult literatúra, takže by ju mohli čítať čitatelia aj od 13 napr.
Objednávajte tu : Panta Rhei , Martinus ⇛  tu je ešte lacnejšia !!!

Hodnotenie :
Odporúčam : ÁNO
Toto je už z dnešného článku všetko, dúfam ,že sa vám páčil. Názor mi určite napíšte do komentárov. Teším sa na vás opäť nabudúce. Zataľ sa majte pekne a cez víkend si poriadne oddýchnite. Ahojte :D :D 








Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr