Preskočiť na hlavný obsah

Novinky zo sveta kníh


Ahojte :D :D 
Vítam vás u nového článku z nového projektu Novinky zo sveta kníh. Články z tohto nového projektu budú vychádzať každý mesiac po väčšine ku koncu mesiaca. Vždy si pre vás pripravím 5 až 7 noviniek výnimočne aj 10. Dnes som si pre vás pripravila 7 noviniek. Takže nebudem vás zdržiavať , poďme rovno na to : 

1. novinkauž o 5 dní , konkrétne 23.1.2017 vychádza už piate pokračovanie zo série Selekcia s názvom Koruna. Koruna je už posledná časť z tejto série. Vypadá veľmi dobre. Ja osobne sa na túto knihu veľmi teším. Už som si ju aj predobjednala. Ak máte aj vy záujem predobjednať si túto knihu tak tu máte odkazy na Martinus a Panta Rhei :
Na týchto stránkach si môžete aj prečítať úryvok z tejto knihy. Ešte pred výjdením tejto knihy vám tu na blog pridám recenziu k Následníčke aby som potom mohla čím skôr pridať recenziu aj ku Korune.


2.novinkaurčite treba spomenúť ,že včera vyšla nová kniha od známej autorky Veronici Roth s názvom Zárezy smrti. Táto autorka sa preslávila napísaním úspešnej knižnej série s názvom Divergencia , ktorú sme už mohli vidieť aj sfilmovanú. Všetky 3 časti tejto série už boli sfilmované. Na Zárezy smrti sa veľmi teším a rozhodne sa hodlám si ju zakúpiť. Kniha ma veľmi zaujala svojím obalom a obsahom. V prípade záujmu si ju môžete pozrieť sem : 
Na týchto stránkach si môžete prečítať úryvok z knihy a ak vás kniha zaujme tak aj objednať.


3.novinka➠k sérii Selekcia sa pripravujú  aj omaľovánky v českom jazyku ,ktoré by mali výjsť 27.2.2017. Vypadajú veľmi pekne. Síce ešte nevyšli ale v prípade záujmu si ich budete môcť predobjednať tu : Martinus➠http://www.martinus.sk/?uItem=257638

4.novinka➠od autorky Selekcie vychádza 13.2.2017 nová kniha s názvom Siréna , ktorá by vás mohla zaujať svojím obsahom aj obalom, mňa už zaujala. Preklad knihy do slovenčiny zatiaľ nie je známy. Takže v prípade záujmu knihu si budete môcť prečítať len v češtine. Môžete ju predobjednať tu : Martinus➠http://www.martinus.sk/?uItem=228532 . 
Okrem predobjednania si tam môžete prečítať z nej aj úryvok , ktorý tam nájdete.

5.novinka➠10.1.2017 vyšla nová kniha s názvom Psia duša-Psie poslanie. Kniha ma celkom zaujala obalom aj obsahom. Natrafila som na ňu náhodne na internete a vypadá veľmi dobre. Mohla by zaujať aj niekoho zvás napríklad nejakého milovníka psov. V prípade záujmu sa všetko o nej môžete dozvedieť tu : 


6.novinka➠teraz veľmi populárnou knihou na Slovensku je kniha s názvom Mengeloho dievča , ktorá sa už dokonca vypredala a znova by mala výjsť až 30.1.2017. Kniha je o Slovenke , ktorej sa podarilo prežiť 4 koncentračné tábory. Podľa obsahu nie je pre každého no mnohých ľudí si získala preto som sa rozhodla spomenúť ju aj tu ,pretože by mohla niekoho z vás tiež možno zaujať.


7.novinka➠poslednou novinkou , ktorá sa už netýka kníh , ktoré tento mesiac vyšli alebo ešte len výjdu . Ale nového , ďalšieho projektu , ktorý som sa rozhodla rozbehnúť a to je projekt s názvom Rozhovory. Budem sa snažiť urobiť kratučké rozhovory s nejakými spisovateľmi  a potom ich budem pridávať tu na blog. 

Dúfam ,že sa vám dnešný článok páčil a ,že ste s nim spokojný a ,že ste sa aspoň trošku zorientovali čo sa teraz deje v knižnom svete. To je už všetko ja sa s vami lúčim a teším sa na vás zas nabudúce dovtedy sa  majte pekne. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr